Det kan inte alltid gå bra?

God dagens..!

Har haft en otroligt skön dag, dock har den inte alls varit på min sida. Punktar upp det så ska ni själva få se hah.
  1. Hål i skorna, får springa hem och byta
  2. Springer till bussen och missar den precis
  3. Bussen fastnar i kö ner till Spånga
  4. Missar pendeln
  5. Får springa runt ute i regnet för att leta efter ingången till tingshuset.
  6. Hinner i tid, pjuh!
  7. Äter lunch med några från klassen i kungshuset och får reda på att mattelektionen är inställd.
  8. Köper tyg
  9. Hoppar på tunnelbanan åt fel håll när jag ska hem så får åka tbana hela vägen istället för att byta till pendel som det var tänkt.
  10. Får vänta en evighet på bussen
  11. Kommer hem och har ont i halsen.
Där är min dag i korta drag haha. Ska ägna mig åt något som inte kan gå fel. Vi hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA sorry irri men fan idag var verkligen inte din dag. oj vad jag skratta, ursäkta. vet själv hur de är med såna dagar ;)

2009-11-30 @ 20:52:29
Postat av: Erika

Nej, hahaha det har ju inte varit min dag ida asså:P Bättre lycka imorgon :P

2009-11-30 @ 22:22:34
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0