farsdag

Min far fick en present idag på hans dag. En bok blev det och tur som jag hade så hade han inte läst den ännu. YES!

Somnade strax före fem igår eller idag kanske man ska säga och vid tolv idag så började jag vakna till liv. Det var inte lätt att ta sig upp ur sängen men jag gjorde det för jag visste att jag inte skulle kunna slappna av. Svenska nationella talet väntade nämligen på att bli färdigskrivet och inlärt. Talet blev skrivet och Pm.et inskickat så nu håller jag på att lära mig det, värvat med att baka och titta på tv.

Igår tillbringade jag kvällen med Sandmark, Jonsson och Emma. Film, tv, prat och försök att härma Captain Morgan reklamen bestod kvällen av, riktigt kul. Blev även shopping och fika på dagen med Emma och min moder.


Vissa försök gick sådär


Vissa gick riktigt bra (sen var det inte meningen att den nedre delen av bilden skulle synas, men men man kan inte få allt).

Kommentarer
Postat av: emmaa

hahaha så jävla klockrena bilder! La upp några av mina på facebook. ^^

tack för mysdagen igår! behövde en sånn <3

2009-11-08 @ 17:51:15
Postat av: Erika

Jag såg det haha :) Tack själv de va kul! <3

2009-11-08 @ 23:16:23
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0