Fredagen den 13e

Har ni haft någon otur ännu?

Jag önskar att det skulle hänt något otursfullt bara för att då skulle jag ha haft något kul att berätta för er men tyvärr så har det ju inte det. Men lovar att berätta om det händer något senare haha
Ikväll ska vi iväg och titta på Paranormal activity, killarna drev om att de skulle hem och "blogga" om det men jag tänker faktiskt göra det trots att de kanske tycker det är geeky, haha. Kan erkänna att jag faktiskt är lite smått nervös, har hört att filmen är sjukt läskig och jag är rätt lättskrämd så ja ni kan ju själva räkna ut hur det kommer sluta

Här är mitt senaste stickprojekt, vet inte om det ska vara på en mössa eller om jag ska göra ett pannband/vad det nu kallas. Kanterna har rullat ihop sig också så jag måste pressa den sen men flätan är rätt cool. Första gången jag testar att göra den här sorten. Så nu ska jag överge er för att fortsätta sticka, vi hörs lite senare...
Bye bye my dear ones!

Kommentarer
Postat av: emmaa

min lilla stickningsprinsessa! haha <3 du är så duktig!!

2009-11-14 @ 00:10:59
Postat av: Erika

Hahaha tackar tackar! :D

2009-11-14 @ 01:23:08
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0