Früstück

God morgon!

Vaknade alldeles nyss så nu ska jag strax få i mig lite frukost. Gårdagen var väldigt lyckad måste jag säga. Filmen var bra men LÄSKIG! Fram tills det var ca 20 min kvar av filmen så var jag ändå lite besviken för den hade inte alls varit speciellt mycket läskigare andra filmer man sett. Men de sista 20 minutrarna, herre gu! Alla skrek rakt ut och ja man kan säga att hela filmen byggde upp för slutet.
Ska äta frukost nu men kan berätta om en sak som hände innan bion sen, det var nog min fredagen den 13.e oturs grej.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

aah hjälp. måste se den där trots att jag kommer pissa på mig typ. jag gillar skräckfilmer även fast jag blir så sjukt rädd varje gång haha.

2009-11-14 @ 16:32:54
Postat av: Erika

Samma här alltså, konstigt det där :P Man borde egentligen hata skräck.. men de e lite spännande ;)

2009-11-14 @ 23:02:34
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0