"God"morgon

God morgon mina kära!

Måste ha varit riktigt jävla snabb idag när jag gjorde mig iordning för jag sov längre än vad jag skulle och har varit färdig i kanske 15-20 minuter. Igår hade jag problem, som jag förutspådde så kunde jag inte alls somna på kvällen. Satt och sydde hela kvällen (ett oversize linne), hoppade sedan in i duschen vid strax före tolv tiden och sedan blev det att gå och lägga sig direkt. Det var de perfekta förhållandena för att somna:
  1. Klockan var mycket
  2. Var helt nyduschad
  3. Vänner var på tv.n
Trots detta var jag hur pigg som helst. Det var efter halv fyra tiden någon gång som jag äntligen lyckades somna. Gör ni som jag gör när ni inte kan somna, ligger och tänker "om jag somnar nu får jag sova 5 timmar... Om jag somnar nu får jag sova i 3 timmar, kanske är det lika bra att inte somna alls? Nej, jag måste sova".


Idag ska vi även ta influensavaccinet i skolan

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0