Hohiheha

Det har snöat idag eller imorse snöade det. Sedan bestämde sig vädret för att bli lite varmare så det övergick till regn istället... hade nog faktiskt föredragit snön om jag fick bestämma men. Hatar sånt här väder för man känner sig så äcklig på något sätt. Kläderna och håret blir helt blött, sen torkar det och håller sig fuktigt resten av dagen vilket nästan är värre det än när det är helt blött. När jag kom hem bytte jag direkt om till torra kläder och sedan slutförde jag mitt hemliga stickningsprojekt. Projektet är inte längre så hemligt då jag har lämnat över det till sin nya ägare nämligen EMMA! :) Ska försöka få henne att ta en bild på det för jag glömde göra det och sedan får ni se resultatet. Är ganska nöjd själv faktiskt. Vad det är för något ja det får ni se då också!

P.s Nu har vi hämtat ut biljetterna till New Moon också. Som vi alla tjejer ska se tillsammans, WOHO! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0