Illa

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte har skrivit något på hela helgen, men det är faktiskt så att jag har inte haft "tid". De gånger jag har haft datorn igång har jag gjort mig iordning eller liknande, egentligen har jag väl inte ens varit hemma speciellt mycket. Fredags efter skolan var jag hemma ett tag, sedan åkte vi till Emma innan vi gick ut, kom hem efter tre någon gång och gick och la mig... blev väckt, gjorde mig iordning och åkte till kusinerna på fika innan teatern, kom hem och gjorde mig iordning/åt middag, åkte till stan och mötte lite folk, kom hem vid tre kanske och så idag vaknade jag vid tolv. Sen har jag legat i soffan hela dagen och tittat på tv.

Det här blir ett rätt värdelöst inlägg men skärper till mig på måndag, eller kanske senare ikväll vem vet.
Ha det underbart under tiden
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0