I'm a geek i know


Jag har blivit en riktig sucker för att "göra mina egna grejer". En tunika/kläning, ett linne, två halsdukar och en halv kofta är det jag lyckats göra hittills denna höst/vinter. Vet inte vart det här kom ifrån helt plötsligt, släktdrag? Mamma stickar och syr och vi är väldigt lika så det kanske är därför. Hur som helst, det är kul och det är väl det som räknas?

Just nu planerar jag att sy en kjol, dock räckte inte tyget så måste köpa mer men det får bli först på tisdag. Sen funderar jag även på om jag ska ha en lång dragkedja längs hela framsidan eller en kort bak i ryggen, vad är snyggast? (Haha, jag är ju så sjukt bra på att rita också de där "moln" liknande saken ska föreställa en volang, ifall ni undrar).

Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

jag tycker nog i ryggen ^^ annars kan det bli för mkt med volang och dragkedja, less is more you know ;D när ska vi köpa knappar då? eller har du redan gjort det? ^^ <3

2009-11-30 @ 17:00:15
Postat av: Erika

Vilken tur att jag också valde ryggen då, kände samma sak jag less is more :P Köpte faktiskt idag samtidigt som ja fixade tyg:) <3 hihi

2009-11-30 @ 17:31:16
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0