Listen closely

När någon jag umgås med somnar i soffan/solstolen eller vad som helst och sedan vaknar brukar säga "It's alive". Den senaste tiden har jag blivit väldigt medveten om att det även kan låta som att man säger "It's salive".

It's alive
It's salive

Lyssna själva! Det har gått så långt nu att jag inte kan säga "It's alive" utan att säga "It's salive" några gånger i mitt huvud efteråt. Vet inte varför jag gör det, varför jag skrev det här eller om någon ens förstod vad jag försökte förklara men.

Ville bara dela med mig
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHA! nu kommer jag tänka salive i min hjärna hela tiden!

2009-11-20 @ 17:30:32
Postat av: Erika

Det är hopplöst har man börjat lyssna så hör man bara det sen :P

2009-11-20 @ 17:41:26
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0