Min lediga dag

Eftersom jag är ledig idag så var planen att sova ut lite men ändå gå upp i hyfsad tid så att det i alla fall skulle finns en chans att jag kunde somna ikväll. Den planen gick ju sådär. Vid halv ett vaknar jag med ett ryck upp ur i dröm där jag blev jagad. Hela kroppen är så spänd att när jag slappnar av känner jag mig helt utmattad. Haha det är jobbigt att drömma ibland alltså!

Istället för att göra någon nytta så valde jag att  göra en mysig frukost, titta på en film och sticka lite. Passade även på att ta lite bilder på hur långt jag kommit med stickningen nu.


Frukost



Höger och vänster sida klara, ryggen påbörjad och så även ena ärmen.



En smal fläta mitt på ärmen (valde själv att sticka den, så fruktansvärt segt att bara sticka fram och tillbaka).

Puss

Kommentarer
Postat av: emmaa

Du är så duktig min lilla sötsak! <3 Vi måste hitta på nått i helgen?! okej? ;D

2009-11-24 @ 16:17:57
Postat av: emmaa

och du skulle bara våga säga nej :O:O:O ^^

2009-11-24 @ 16:18:43
Postat av: Erika

hihii tack :D Hmm, fredag pratas det om att gå ut. Följer du med då?? :) Lördag ska jag på teater men efter det kanske ?:D

2009-11-24 @ 16:19:59
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0