mitt på dagen

Sista lektionen börjar nu när som helst. Eller sista blir det nog inte förresten för efter denna ska vi stanna kvar och göra projektarbete. Har ingen som helst lust tills det, men ibland måste man ju. Tror dock inte vi kan göra så mycket mer än att skriva ut enkäterna, och dela ut de till massa klasser, så det blir nog inte så farligt.

Juste, jag har tagit vaccinet nu! Armen värker lite men det är inte värre än så just nu. Sandmark, jag och Carro tröstade oss lite efteråt med att gå till pressbyrån och få gratis lussebulle och kaffe :D

Nu ska jag koncentrera mig på lektionen, Internationell ekonomi here i come! Eller något likanande.
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaa

skönt att ni äntligen fått ta det ^^ inte jag, än...

Åhhh lussebullar <3 det var läänge sedan.

2009-11-25 @ 13:18:38
Postat av: Erika

Typ evigheter sen å de va skit goda :D Kaffet däremot smakade vatten :/



men de e synd om mig min arm gör ont :(

2009-11-25 @ 13:29:50
Postat av: emmaaa

det var verkligen år sedan, ska se om jag hittar några i frysen (A) hihi

nej! :O vad har hänt med armen? har du stickat för mkt? XD

2009-11-25 @ 15:04:28
Postat av: Erika

nej efter sprutan :O:O

Haha gör så,d et va helt sjukt gott :D

2009-11-25 @ 15:06:03
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: Emma

min arm gjorde också svinont (hehe fint det blev kopplat till svinis nu märke jag..) plus att jag fick ju feber och frossa och allt vad de var :P äckligt värre. åt också min första lussebulle idag, fan vad god den var! :)

2009-11-25 @ 19:07:34
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Emma, fyndigt där ;D svinont XD hahah



Jag hittade inga lussebullar, men hembakta kanelbullar är inte fy skam det heller ;D woho!

2009-11-25 @ 20:43:41
Postat av: Erika

AHA nu fattar jag hahaha, kopplade inte det direkt :P

2009-11-25 @ 20:51:37
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0