Pick your laughters

Det gäller att hitta rätt tillfälle, för man lär sig att ibland passar det inte att skratta. Som idag. Ingen i min familj har speciellt bra morgon humör (mina föräldrar tycker jag har dåligt, de skulle se sig själva ibland.) I alla fall. Idag, nu, nyss så skulle min pappa göra frukost till sig själv. Mamma och jag satt redan vid köksbordet och vi båda visste att han inte var på speciellt bra humör. Hur som helst så tappar han en burk från kylen på golvet så locket flyger åt ett håll och förpackningen åt ett annat. Det var inte speciellt roligt egentligen men hela situationen var fantastiskt underhållande. Bara för att han redan var på så dåligt humör så händer det självklart något! Jag kvävde i alla fall mitt skratt när mamma gav mig en varnande blick som sa "Det här är inte ett bra tillfälle att skratta". Jag är glad att jag gjorde det för jag känner min pappa väl, haha.

Det här tycker min pappa lika gärna skulle kunna vara jag på morgonen, hahaha och tyvärr måste jag nog hålla med :/

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA exakt sådär sa min mamma om mig med!! mitt morgonhumör är inte de bästa ibland heller kan jag hålla med om...

2009-11-16 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0