Säg mig

Jag pratade med en av mina älskade vänner idag och hon berättade att hon hatade sitt liv idag. En riktig sån där "jag -vill-bara-skita-i-allt-och-åka-härifrån-dag", en sån dag som vi alla har någon gång ibland då allt bara känns hopplöst.

Nu har jag börjat fundera på en sak. Vad är det som gör att vi har sånna dagar? Självklart allt är inte på topp hela tiden och det är ju inte så konstigt. Men det är verkligen så att just den dagen går ALLT fel. Är det någon som jävlas med oss och bestämmer "idag ska jag minsan se till att allt går åt helvette för lalalal". Fatta vilket roligt jobb, bara skadeglädje hela dagen. Fast samtidigt skulle man nog känna sig som en ganska hemsk person. Hur som helst nu undrar jag i alla fall, varför har vi dagar då allt bara går fel? Är det vi själva som gör det eller blir det bara så?

Nu middag

Kommentarer
Postat av: P R I M M S - svarar

jag har dem svarta! Var ute första dagen på rean och herregud vilken tid det tog men jag lyckades klicka hem dem:)

2009-11-23 @ 23:19:07
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0