sleep tight

Tänkte bara säga god natt. Nu har jag blivit övergiven av min kära Johnny, eller ja inte övergiven. Vi var båda överrens om att klockan två så var det helt okej att gå och lägga sig haha.

Vi har spenderat kvällen med att åka (bil, jag älskar att mina vänner har körkort ibland) till coop och köpa godis, sedan ner till spånga för att hyra film (efter mycket om och men så blev det DodgeBall för den ville jag se) och sedan hit. Gash det var länge sen vi träffades. Han har ju flyttat här ifrån, den jävlen. Men det alltid lika kul att träffas, bara ta det lugnt och prata.


Nu ska jag hoppa i säng, titta på några vänner avsnitt och sen sova för jag är helt slut.
God natt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0