Sunshine

Känner mig helt utslagen just nu. Kan bero på att jag inte sovit ordentligt de senaste nätterna. Igår hade jag räknat med att somna tidigt men fastnade som vanligt framför tv.n och när jag väl hade gått och lagt mig fick jag feber (som bieffekt av vaccinet). Så jag låg och skakade under mitt duntäcke innan jag satte på mig sockor, mjukisbyxor och en STOR hoodtröja över min t-shirt och pyjmamasshortsen som jag redan hade på mig. Efter det kunde jag somna och då hade jag legat under täcket sådär i ungefär en timme. Så vid tvåtiden ungefär somnade jag, sen var de bara att gå upp klockan sex på morgonen.

Ikväll har jag inget val, måste gå och lägga mig tidigt för annars kommer jag vara helt förstörd imorgon. Ska ta tillfället i akt och göra något jag verkligen känner för denna eftermiddag så jag inte har någonting alls att plugga, woho :D

Vi hörs lite senare, då jag förhoppingsvis är lite piggar också. (Kanske slutar armen att värka och den här konstiga känslan kanske försvinner om jag tar en ibumetin eller något).

Invigde mina samtesleggins idag, helt fantastiskt sköna
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0