tyst och skönt

God dag mina kära.

Nu har jag precis kommit hem, eller var en liten stund sen. Blev inte mycket skola för min del idag utan var i älvsjö på gymnasiemässan med Jessica. Vi satt där i Spångas monter för samlinjen och såg glada ut, sjöng med lite i flashdance, tittade på folk som gick omkring och såg vilsna ut och så svarade vi även på frågor. Var där från 12-15 och sedan åkte jag förbi min moders kontor (snodde lite kakor och drack latte) innan jag åkte vidare och köpte garn med Emma. Hur som helst nu är jag hemma och gu så skönt och tyst det är. Blev helt trött i huvudet av allt ljud hela dagen.

Nu ska jag måla klart naglarna! Aufwiedersehen.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

va kul:) vart stod du då?:P

2009-11-20 @ 19:03:27
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0