Ursäkt

God morgon, jag har vaknat med svullna ögon och känner mig allmänt seg idag bara. Eller i och för sig vet jag inte om det är mina ögon eller hela mitt ansikte. Förhoppningsvis försvinner det under dagen i alla fall. Igår han jag tyvärr inte blogga då jag spenderade dagen i en tygaffär och direkt efter det åkte vi till Kista. När jag sedan kom hem var det bara att hoppa in i duschen, för att sedan göra sig iordning och gå iväg med Issa, Jessica och Emma till Aysegul som fyllde år. Där sa vi grattis till henne och åt lite middag innan vi mötte Emma och Jasmine för att gå och se New Moon. Filmen var väldigt bra! Men jag har fortfarande svårt att förstå det här att folk sitter sig och gråter igenom hela filmerna. De är bra, ja verkligen men gråta sig igenom de, nej jag tror inte det. Eller så är det bara jag som är okänslig.



Juste igår köpte jag ett par skit söta röda sametsleggins och en jätte snygg klänning från bikbok! Får visa er sen för nu ropar de att frukosten är klar så måste kila.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie Utterström

Folk är verkligen hysteriska i New moon hihi :P

2009-11-22 @ 15:07:28
URL: http://celebratelife.se
Postat av: Erika

haha verkligen alltså :P

2009-11-22 @ 20:01:30
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0