Woopsie

Jag har inte riktigt vaknat ännu trots att jag gick upp kl 06.00 idag. Började nyss skriva mitt inlägg upp i "rutan" för webbadressen. Tog ett litet tag innan jag insåg mitt misstag haha, men jag börjar väl om här.

God morgon mina kära!
Hade ni varit min ekonomilärare hade ni svarat "Det finns inga goda morgonar"... (och jag hade inte sagt kära till honom heller så). Han har en viss poäng i det han säger. Det är i alla fall inte en god morgon när man vaknar och är så trött att man vill gråta och bara somna om men istället går upp och gör ett tappert försök att faktiskt göra sig iordning.

Jag har precis lyckats få i mig frukost så ska alldeles strax börja röra mig mot bussen, WOHO, hatar att börja kl åtta på morgonen. Imorgon får jag "sova ut" till åtta istället haha. Nej nu ska jag gå!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0