27 dresses

Det har varit dåligt med inlägg de senaste dagarna jag vet men har verkligen inte haft någon lust. Har knappt läst några bloggar alls och inte heller suttit speciellt mycket vid datorn. Om man tänker på hur det brukar vara. Kan sammanfatta det jag gjort i helgen lite snabbt för er men detaljer utelämnas.

Fredag: Utgång med Andreas, Robin och Jonsson som ni redan vet, kom hem strax efter tre så det blev inte allt för sent ändå.
Lördag: Lugn dag och sedan blev massa folk bjudna på middag osv hemma hos Jonsson, var hemma vid två tiden. En mycket rolig kväll.
Söndag: INGENTING har legat i soffan hela dagen.. eller ja nu sitter jag här men.

Ikväll ska jag sova tidigt, eller ja måste kolla vad det är på tv först. HAHA vilken tönt jag är. Jaja.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0