Annorlunda

God morgon/lunch mina kära. Long time no seen!

Nu är jag i alla fall hemma igen efter en riktigt rolig helg. I korta drag är det detta som Malin och jag spenderat vår helg med: Film, massor av godis, bil med Crille, PRAT, Skratt, shopping och fika med Jennifer, god mat med hela hennes familj, förfest hos Ronja med massor av folk, utgång, dans, champange, ännu mer skratt, chips och hollidaydip mitt i natten och handboll. Tror praktiskt taget vi gjorde någonting exakt hela tiden.

Nu blir det frukost och sen lite plugg.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaa

sounds awsome :)

2009-10-12 @ 18:47:37
Postat av: Erika

It was!! :)

2009-10-12 @ 19:38:02
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0