Different sundaymorning


Hej söta ni, idag ringde alarmet tidigt, halv sju närmare bestämt. Ni som känner mig vet att det är lite för tidigt för mig (egentligen borde de vara "lite för tidigt" för alla, herre gu halv sju). Gruppintervjun är i alla fall avklarad nu så det är bara att vänta en vecka ungefär på beskedet. Eftersom att jag tyckte att jag var så duktig igår som tränade i två timmar faktiskt så ska jag nu bara ta det lugnt och vila, alltså latte och måla naglarna står på schemat. Idag blev den extra god också av någon anledning haha. Juste jag tänkte ju visa vilken gullig Emma jag har också:

Emma: Hejsan lilla söta Erika!
jag är vaken och kl är 10, eller nej kl är 9 för man har ställt tillbaka den.... men ingen annan är vaken. :/
Lycka till på intervjun idag och hör av dig till mig! Jag vill hitta på nått ikväll ^^ Puss <3

Detta fina medelande väntade på mig när jag kom hem haha. Nej, vi hörs hurrni!
Aufwiedersehen
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaaa

hahah. din alldeles egna lilla emma <3

2009-10-25 @ 18:11:39
Postat av: Erika

Pricksis!! :)<3

2009-10-25 @ 18:16:50
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: Catja

Fin blogg du har :)

2009-10-26 @ 17:59:03
URL: http://catja-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0