Idag är en bra dag

Dagen blev inte riktigt som planerat. Ingenting blev sytt men däremot hittade jag tyg så imorgon ska jag sätta igång. Vid halv två tiden mötte jag Jessica vid centralen och sedan åkte vi till moderna museét där vi tittade på en utställning av Salvador Dali, riktigt coola grejer faktiskt! Strax efter tre var vi klara så då begav jag mig hem till Ville i några timmar.

Sist men inte minst så mötte jag mamma inne i stan och tillsammans åkte vi och hämta ut paketet som vi beställt. Nu är jag en kavaj (som satt helt perfekt) och en kofta rikare, WOHO! Min kavaj ska jag nog inviga reda på fredag då utgång är planerat.


Denna fast i svart är nu min, hihi!

Nu ska jag fortsätta sticka och titta på efterlyst. Ich wünschen dich eine gutes abend.
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh snygg! vad bra att den passa perfekt också! :D

2009-10-28 @ 21:56:53
Postat av: Jennifer ღ

Hej! :)

Vill du börja följas via bloglovin ? :)

Kram ღ

2009-10-29 @ 12:26:32
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0