Is the money worth your soul

Det har varit en rolig dag idag om man bortser från pluggandet. På väg till brommaplan mötte jag Aysegul så fick sällskap på tunnelbanan, väl framme gick jag och två klasskompisar runt och pratade med lite olika företag som låg där. Vi ska nämligen sälja annonsplatser. Jag tycker faktiskt det gick hyfsat bra, fick massa nummer så nu återstår det bara att ringa. Efter det fick jag reda på att Issa var i vby så jag mötte henne där. Vi tittade lite i affärer och sedan blev det lunch på exklusiva donken. Efter mycket prat om framtiden osv åkte vi hem och jag började direkt söka jobb haha.


Nu har jag suttit här framför datorn i köket allt för många timmar (ja jag är en riktig datanörd) så det är dags att laga lite middag.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

åååh jag inspirerar dig, mina ord fungerade ;)

2009-10-07 @ 16:37:18
Postat av: Erika

yeah you're insperation for me ;P

2009-10-07 @ 16:47:59
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0