lugnt å skönt

Jag har inte haft någon lust att blogga alls de senaste dagarna men nu fick jag ett ryck. Vad jag ska skriva är däremot ett annat problem. Har haft en lugn helg.. eller ja det är iof bara lördag idag (får hela tiden för mig att det är söndag).  Igår var det massa folk här i blandade åldrar haha alltså både mammas och mina kompisar. Vi tittade på Idol, åt god mat och pratade. Idag fick jag ett ryck och åkte till gymmet, nu får det vara slut på allt ätande av godis och chips, jag vet att jag har sagt det många gånger men... Sen kom Malins kompis, Crille hit. Han var i Stockholm över helgen så jag fick äran att träffa honom en stund. Nu sitter jag här och väntar på mat.. jag är så hungrig!!

Snacka om tajming precis nu är maten klar haha.
Hej då! :D
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaaa

jag hade iallafall kul igårkväll ^^ var dock lite trött efter en jobbig skoldag :/ menmen. pusspådig!

2009-10-24 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0