man kan faktiskt ändra sig

Jag tror, eller i alla fall som det känns nu, att jag har ändra uppfattning om "att plugga vidare". Trots att jag inte sagt det rakt ut så hade jag bestämt mig för att nej jag skulle inte plugga vidare direkt. Det var inget för mig helt enkelt. Jag skulle jobba något år och komma på vad det var jag verkligen ville göra. Nu vet jag inte riktigt längre. Vi var ju som sagt på Sthlms universitet idag och gick på föreläsningar på deras forskardagar. Visserligen var typ alla föreläsningarna skit tråkiga men det var inte det, utan själva känslan. Jag kan utan problem se mig själv sitta där och plugga. Jag har en aning om vad jag vill göra men än är jag inte säker... har mailat en tjej/kvinna som tydligen arbetar med liknande så nu väntar jag på svar. Jaja.. kanske ska sätta igång med att plugga till provet imorgon så jag får bra betyg till att börja med.

Ha det underbart allihopa
Erika


Min fina teckning under sista föreläsningen, det är är en clown ifall ni undrar haha.


Katalogen jag ska bläddra i lite sen.


Mitt rosa band jag köpte i helgen. Emma tyckte det va så chockrosa... hennes var mycket mer ljusrosa. Men jag klagar inte... de e snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0