Me, myself and I

Jag tittar på tv.n men jag registrerar inte vad som händer, jag är inne i min egna lilla värld. Längtar tills det ska bli reklam så jag får ta bort sminket och koka te. Varför går du inte bra och gör det då kanske ni undrar och svaret på den frågan kan jag tyvärr inte ge er. Kom precis hem efter att ha varit hos Emma en snabbis och tittat på Gangs of New York, en väldigt bra film om ni frågar mig men den tog all min energi. Ja den lilla energin jag hade idag.

Jag ska tända lite ljus, göra te och sticka lite. Det låter som att jag hoppat direkt från 18 år till pensionär. Det mina älskade vänner skrev på mitt födelsedags kort kanske stämmer "18 snart 50"  haha. Skitsamma man ska göra sånt man gillar, till en viss grad.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0