Mohaha!

Vet ni vilken fantastisk känsla det är att komma hem från skolan och veta att jag behöver inte plugga idag. Visst det vore VÄLDIGT smart av mig att börja redan nu men jag behöver inte. Juste måste ju skryta om att jag faktiskt inte ska gå till skolan förens först på fredag.

Tisdag: Prata med olika företag
Onsdag: Ledig (WOHO)
Torsdag: Föreläsningar på Stockholms universitet
Fredag: Skola
Lördag & Söndag: HELG!!
Måndag: Ledig!

Som sagt UNDERBART. Var tvungen att skriva upp ända tills måndag bara för att ni skulle se att jag var ledig även då haha. Nej, sätta på sig mjukisbyxorna, ta bort sminket, sätta upp håret, ta av alla smycken och sen lägga sig på sängen och läsa "Singoalla" kanske? Just boken låter väl inte sådär jätte lockande men lika bra att bli av med det. Talk to you later?
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0