Ps. Köpte ett rosa band idag ds.

Mjukisbyxorna är på som vanligt. Det är min dresscode här hemma, mjukisbyxor! Idag har jag köpt vinterjacka, jihoo. Det är ju så kallt ute så snart måste man börja använda det, ganska mysigt faktiskt.
Okej man ser verkligen ingenting på bilden men ja ja, ni får se någon annan gång.

Kvällen igår var VÄLDIGT annorlunda men det blev riktigt roligt. Det mesta gick ut på att prata med massa roliga men udda personer haha. Grattis igen Emma! Nu har jag nog inget mer kul att berätta för allt jag ska göra idag är att sticka (ja, jag har börjat göra det igen. Det är lixom min höst/vintergrej), titta på tv, äta muffins istället för kanelbullar och sen sova. Allt detta känns väldigt väldigt välbehövlligt.

Deine Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi taack irri :D <3

2009-10-04 @ 21:07:35
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0