Stupid

Att vara uttråkad och börja titta på nelly, cocoo och liknande hemsidor är inte en jätte bra idé. Speciellt inte om man inte har några pengar (eller behöver spara de pengarna man har). Just nu är jag jätte sugen på att beställa hem/köpa ett par snygga tights (tror jag vet vilka) och ett par snygga skor jag hittade på Nelly för endast 199 kr. Men det får vänta... i alla fall tills studiebidraget kommer. Ja det var allt jag hade att säga. Dagens tips är alltså, kolla inte på skor/kläder you name it när du är uttråkad och pank!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Paulin

Men de är bra ;D Donken is the shit, hah om de ändå vore så väl men va fan jobb äre. Jag har ju inte precis något att säga egentligen!

2009-10-19 @ 21:58:58
URL: http://pauwow.webblogg.se/
Postat av: Paulin

ja men absolut, lycka till då =)

2009-10-19 @ 22:41:38
URL: http://pauwow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0