Zzz Zzzzzz

Det var en dum idé att lägga mig i sängen. För nu är jag helt slut, skulle kunna somna nu på en gång men det tänker jag inte göra. Jag känner mig själv för bra för det haha. Somnar jag nu kommer jag vara helt borta hela kvällen sen och det är ju absolut inge bra. Lina kommer nämligen hit lite senare och sen ska vi två faktiskt ta oss iväg på en fest :) Har inte träffat henne på evigheter så har verkligen saknat henne!

Skolan då.. den va som vilken fredag som helst nästan. En lektion sen lång lunch, som vanligt satt hela klassen och pluggade på rasten haha. Diskuterade rom, grekland och egypten under antiken och de blåmålade kelterna osv osv. Tillslut blev allt nästan bara mer förvirrande än det var från början var Alexander eller Agustus Julius Cesars son? (de va agustus). Efter skolan åkte jag, Carro, Sandmark, Jonsson, Nils, Robin och Salerian till vby. Årets sista Mcflurry som Carro sa haha.

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0