97%

Efter en extremt lugn helg (när jag skriver extremt menar jag det verkligen) har återigen en ny vecka börjat. En vecka som kommer bestå til 97% av skola och pluggande. Jag ser SÅÅÅ mycket fram emot det... verkligen inte. Förmodligen borde jag gå och borsta igenom mitt hår och bortsta tänderna så att jag är redo för att gå till bussen sen, men av någon anledning har jag ingen ork. Jag borde vara väldigt pigg nu då jag sov över 9,5 timme inatt men det är jag inte. De senaste nätterna har jag inte sovit bra alls. Jag drömmer hela tiden och vaknar upp helt spänd. Fick rådet att gå ut och springa så jag tog ut all energi, efter det borde jag somna direkt.  Så vi får helt enkelt se vad som händer idag om det blir så. Dock känner jag mig rätt illamående nu.. jaja skärpning. Ska sluta klaga
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0