dream on

Plugga var det ja! Okej snart ska jag börja ordentligt. Filosofi står överst på dagens to-do list och sedan eventuellt så åker jag en sväng till gymmet. Just nu känner jag mig ganska pigg, har fått i mig lite att äta och en latte hihi.



Haha, jag och Jessica sitter och diskuterar hur fantastiskt skönt det skulle vara att ha en egen designer som kan fixa allt precis som man vill ha det. Ofta är det ju så att man har en bild i huvudet på hur man vill att t.ex. skorna eller kläderna ska se ut och sedan då är det så fruktansvärt svårt att hitta något som liknar det man tänkt sig. Tänk då om man skulle ha en designer som kunde fixa exakt det man vill ha, fantastiskt! Filosofin kallar...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0