Gör det bästa av situationen

Eftersom att jag ändå är hemma och inte känner mig riktigt på topp så kan man ju bara försöka göra saken bättre. Just precis därför tänkte jag ägna mig åt "hemmaspa".

1. Först ska jag ta en LÅNG, varm dusch.
2. Göra hårinpackning
3. Ansiktsscrub
4. Återfuktande för ansiktet
5. Sätta lotion (ett måste varje dag just nu)
6. Fotbad
7
. Plocka ögonbrynen
8. Fila och måla naglarna

Det är lär sysselsätta mig ett tag och även fast jag inte mår bättre så kommer jag i alla fall känna mig fräsch.

Kommentarer
Postat av: Emma

mina ben är torra konstant och jag sätter lotion på dom hela tiden känns det som. helt totalt hopplöst, vad ska man göra liksom :O har fjällat tre gånger också överrallt.. told you att jag skulle göra det, haha. it sucks. krya på dig irri <3<3

2009-09-02 @ 19:26:15
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

De e sjukt asså, helkroppsinsmörjning av lotion varje dag lixom :P

Jag tappar som tur va bara färg på ryggen haah. Tack så mkt det ska jag! :D <3

2009-09-02 @ 19:37:36
Postat av: emmaaaa

Det blir en ond cirkel ;D Använder man ofta/mkt lotion vänjer sig kroppen vid att få det. Då kan man inte sluta. Som min lipsyl-grejj XD

Moahhah, snart är ni lika bleka som mig ;)

2009-09-02 @ 21:40:11
Postat av: Anonym

ja men precis, kommer bli som dig med ditt lipsyl ;) Appropå ingenting så kommer jag sms.a dig imorgon haha. Blek?! Jag?! Inte en chans:P hahahahaha

2009-09-02 @ 22:22:09
Postat av: emmaaa

hahaha okej, bra att veta! ;D

tsss. du kommer bli blekare än en snögubbe! :O

2009-09-03 @ 08:12:37
Postat av: Erika

you're probably right :/ hahaha.

2009-09-03 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0