It's my heart you take

Har varit en ganska lång dag idag men trots att jag har varit så fruktansvärt trött så har den varit rätt bra. Kom Hem nu nyligen och åkte till skolan för klockan åtta imorse. Just nu har jag My Heart med The Perisher på repeat. Är nog inne på fjärde gången irad nu... fick den igår av Ville och nu är jag kind of stuck. Lite halvt beroende av den skulle man kunna säga. I alla fall, åkte in till stan direkt efter skolan. Fikade på min kära moders jobb med henne och ja de andra där haha. Roligt gäng asså! Passade även på att plugga lite innan vi gick ut på stan.


Nu står middag och idol på schemat, sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Eller aa okej jag brukar säga att jag ska sova tidigt men 9 gånger av 10 blir det inte så. Måste ju faktiskt hinna måla naglarna innan jag somnar. Hmm..
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0