Kan vi påverkas så mycket av årstiderna?

Överallt läser jag om att folk gör slut, börjar bli mer och mer deprimerade och känner sig stressade. För mindre än en månad sedan var det tvärt om. Alla berättade hur bra de mådde, att de älskade sina pojk/flickvänner och att allt bara kändes bra. Är det en trend det här att när en börjar må lite sämre så ska alla andra göra det också? Eller är det för att skola och arbeten sätter igång igen på ett helt annat sätt än de gjort på sommaren? Eller kanske är det bara för att det börjar bli höst, mörkt och dystert?



Det känns konstigt att allt kan ändras så fort och att det märks så tydligt. Okej en person. Det är ändå förståligt men att det ändras så drastiskt hos så många. Det är något jag inte förstår mig på. Min teori är att det börjar bli höst och att allt sätter igång igen. Livet återgår till det normala. Nu är det bara att vänta och hoppas på att det blir sommar fort igen.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0