Kind of boring


It's kind of boring att gå hemma hela dagarna. Rastlös är väl det som bäst beskriver hur jag känner mig. Project Runway är i full gång och tur är väl det för vad skulle jag annars sysselsätta mig med?

Imorgon blir det back to school för min del och helt ärligt ska det bli ganska skönt. Träffa folk igen!! Ska snart ta reda på vad det blir för väder så jag kan tvätta lite kläder och kanske hitta något att ha på mig haha. Jag tycker det är svårt att klä mig nu när det börjar bli höst för man vet inte riktigt vad man ska ha på sig. På sommaren är det bara att ta en klänning eller shorts och ett linne, på vintern tar du bara ett par stickade strumpbyxor och en klänning eller jeans och en tjock kofta men på hösten då? Det är lixom mitt i mellan haha. Vi får se vad jag hittar på.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0