M2000... jahaja

Det har gått... vadå tre veckor i skolan? Och jag har ett såkallt "breakdown". Jag ska vara helt uppriktig och säga att jag vara nära att gråta, så hopplöst kändes det. Dock har jag tagit tag i problemet nu och ja det känns faktiskt bättre. Blev lovad hjälp imorgon av min kära klasskamrat så det ska nog gå bra trots allt. Danke Emma också för det moraliska stödet (och Ville på ett hörn). Ska läsa klart kapitlena om "Kunderna" och "Affärsideén" sedan blir det paus och middag.

Guten Abend dear friends

Kommentarer
Postat av: Crille

Du har bloggat länge ser jag, ska nog kolla de senare inläggen också sen tror jag ;) (hehe). Anyway så diggar jag verkligen din bakgrund, den e mys!

Vad mer kan jag säga? Kanske ska kommentera din blogg lite mer, eller? xD



www.christopherblom.blogg.se (kan ju inte låta bli att göra lite reklam om min lilla blogg, offline dock =/ )

2009-09-09 @ 19:35:04
Postat av: emmaaa

hahah älskling! klart jag hjälper till. även om det bara gäller pepping. Man behöver det, tro mig jag vet... ;)

2009-09-09 @ 20:48:44
Postat av: Erika

Thanks hun!!! ja det behövs :O

2009-09-09 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0