Next Frühstück

Känner mig inte sådär jätte pigg idag. Tror att det är all hostning som gör att jag blir så trött. Som tur är har jag bara en lektion och sen kan jag gå hem och lägga mig igen.

Jag vill vara pigg och glad just nu! Och så vill jag åka tillbaka till NY :D

Apropå ingenting vet ni vad jag drömde inatt?
Jo att jag skulle gifta mig, det var ett dubbelbrölopp med min älskade vän Emma. Hon och Micke skulle gifta sig och Jag och Johnny skulle gifta oss haha. Både jag och Emma hade jätte fina klänningar (de va verkligen fantastiskt fina) och så satt vi där och väntade på att vi skulle få gå in. Emma och Micke skulle gå in först och efter det var det min och Johnnys tur, men han kom aldrig. Hela hans familj var där och de var alla jätte fina, men han var inte där.... sen vaknade jag. "He dream-cheated on me"!

Kommentarer
Postat av: emmaaa

HAHAHAHAHAHA du är knäpp! ^^

den jävlen! bangade på erat bröllop, jag ska slå honom ;D

2009-09-01 @ 10:18:33
Postat av: Erika

Jaa tack kan du göra det?! :O:O Jag var jätte upprörd när jag vaknade :P

2009-09-01 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0