Riktigt jävla bra

Idag är en bra dag.., en mycket bra dag!
Jag känner mig riktigt glad och trots att det var jobbigt att gå upp imorse så känner jag mig utvilad. De tre lektionerna i skolan var helt okej, eller vänta lite. De två sista var väldigt intressanta och roliga! Då vi hade en nästa två tim lång lunch idag (och eftersom maten inte såg så frestande ut) så blev det till att äta i vby. Jag älskar att folk börjar ta körkort nu haha. Jag, carro, jossan och sandmark åkte med Dale (som körde, lyx!), så tillsist hamnade vi i foodcourt. Fick bli sushi för min del och det var inte helt fel kan jag säga. Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen för att sedan äta någonslags mellis.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0