S-U-D-O-K-U

God morgon mina kära!

Sitter och äter frukost, gick upp för lite mer än en timme sen men nu drabbades jag av akut trötthet. Skulle kunna somna här på fläcken faktiskt. Är lite smått uttråkad också så funderar på att göra sudoku eller något liknande, var ett tag sen jag gjorde de nu. I somras på landet (ja va ska man hitta på uppe i norrland lixom) så gjorde jag sudoku HELA dagarna. La en filt ute i solen sen tog jag min sudoku bok som jag köpte där uppe och så la jag mig på filten. Det som var så bra var att det fanns alla möjliga svårighetsgrader i den där boken. Därför hoppade jag vilt mellan lätt och supersvår, efter ett tag ja då var det alldeles för lätt att göra de lätta så jag antar att det betyder att jag faktiskt blev bättre haha.


/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0