see you later

Skrev strax över en halv sida sedan tog det stop. Funderade i över en timme på fortsättning, kom ingenstanns. Så jag gav upp istället (lättast att göra det), läste lite bloggar ja ni vet det vanliga och sedan hoppade jag in i duschen. Nu ett X antal timmar senare är jag nyduschad, trött, och har fortfarande inte kommit på nåon bra fortsättning på mitt arbete. Tur att jag har tills på torsdag på mig, dock har jag MASSOR av annat som ska göras den här veckan så det blir lite tufft men på något sätt ska det nog gå. Först ut är rättskunskapsprovet, HEJA!

Den här helgen har varit riktigt riktigt bra det vill säga fram tills idag. Usch jag gillar inte sådana här dagar. Sitta hemma och plugga.., nej det är helg det är inte okej att plugga då! I fredagskväll kom Emma och Jessica hit. Vi tittade på tv, pratade gamla och nya minnen och hade det allmänt mysigt bara. När de gick tittade jag på V for Vendetta som är en riktigt bra film. Dock råkade jag somna så det var väl tur att jag hade sett den förut iaf. Fick ett nattligt samtal från Ville och sedan SOV jag.

Igår var mamma och jag iväg, vi tittade på kakel till badrummet och sedan gick vi runt i globen köpcentrum (heter det så?) några timmar. På kvällen blev det middag med Issa på en restaurang i stan och då fick de nya skorna åka på, och den nya väskan följa med haha. Premiär alltså! Måste tillägga att maten var riiiiktigt god.

Äsch vi hörs senare
Erika

Kommentarer
Postat av: Mia

Haft en bra helg? :)

2009-09-06 @ 20:41:07
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0