Take me dancing tonight

Plugga var det ja... Man tycker ju att vi i alla fall borde få en dags uppbehåll från att plugga. Men nej nej, vilodagar sådant kan vi ju inte tillåta. Suck. Historia står näst på schemat, prov på fredag nämligen. Idag har jag förövrig provet i Internationell Ekonomi så nu är i alla fall det avklarat. En vecka till med konstant pluggande har jag framför mig och sedan blir det förhoppningsvis lite paus (jag håller tummarna för det). Fick sms av sandmark att the hills och the city har haft premiär nu så min plan är att läsa igenom alla häften och sedan titta på det hihi.

Juste måste ju berätta att min älskade Emma var här idag och "pluggade" med mig haha. Blev mer prat kan jag säga. Bland annat om "mammor och deras..." aa minns inte vad jag sa. Uppdaterar er om det senare.

hihi, var ett tag sen nu.
ha det underbart allihopa
Erika


update: "mammor och deras... beteendemönster"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0