Tjejer krånglar till allt

Min hjärna är för tillfället helt slut... Skulle behöva en sån där lapp man gjorde när man var liten, och hade i pannan på matte lektion, där det stod "Ur funktion". Vi hade filosofi prov idag och ja det mesta man hört idag är:

- Aristoteles var det Platons lärling?
- Vem var han i grottan?
- Det absoluta
- AAAAHH!! Det är för mycket..
- Parameides? Kant? Locke?, Descartes?
- Vem var vatten och vem hade eld?


Ja ni förstår principen. Alla har pratat om provet och suttit och pluggat så fort det fanns tid. Vi hittade till och med en whiteboard tavla i biblioteket som vi använde för att skriva upp massa saker så att alla skulle minnas. Nu är det som sagt över och jag planerar att lägga allt det där bakom mig ett tag. När jag kom hem hoppade jag direkt i myskläder och så åkte jag och min kära mor och hyrde film. Så senaste timmarna har jag spenderat i soffan med en påse chips, cola och "He's just not that in to you" som förövrigt var riktigt bra! :D En riktig Erika film. (Jonsson det var både brölopp och kärlek i den så det är nog inget gör dig haha).

(notera att jag har skrivit spegelvänt eftersom att kameran spegelvänder det automatiskt, mycket duktigt av mig)

Med det sagt ska jag försöka få lite ordning i mitt rum så att jag kan vara här inne utan att få ångest. Kom ihåg efter regn kommer solsken! hihi
Ha det underbart allihopa

Kommentarer
Postat av: emmaaa

mkt duktigt av dig ;D haha

ser att du hann börja göra fel där nere i hörnet, men det lådsas vi att deet inte finns ^^ hihi

2009-09-24 @ 18:53:41
Postat av: Erika

HAHAHHA SHHHHH! säg inget :O

2009-09-24 @ 18:54:40
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0