mhhm

Jag är vaken och klar att gå till skolan, dock är jag grymt trött och har världens huvudvärk. Helt ärligt så känner jag mig inte jätte taggad för att bara sitta och lyssna hela dagen men man kan ju inte alltid få som man vill.

09.20-10.30 Svenska B
11.30-13.00 Rättskunskap
13.10-14.30 Matte C

Där är min dag, sen är det bara att åka hem och plugga. Haha.


Som sagt, nu är helgen över och jag sörger lite. Det blev trots att ja gnällde endel en bra kväll igår. Åkte hem till Ville och tittade på ensam mamma söker och kärleken checkar in. Hihi, märks det att det var jag som valde vad som skulle tittas på :P Jaja. En ny helg är snart här!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0