Djurdjurdjurdjur

Vi var ute i djurhuset på besök igår under rasten. Var ett tag sen man var där faktiskt haha. De här.. ödlorna.. är så söta alltså, syns inte jätte bra på bilden men alla tre stod mot glaset och tittade ut.


Här är samma ödla.. fast några månader innan. Då fick vi hålla i de :D


Den här sötnos (bland annat) har hunnit bli riktigt stor under sommaren. Kände inte igen de när vi gick dit och tittade. De försökte även äta upp min sjal och min tröja, haha. Inte jätte lyckat.


Otroligt fina djurbilder haha. Det är faktiskt riktigt kul med djur ibland, fast själv skulle jag inte vilja ha något av ovanstående djur. Jag vill ha en hund! Bara så ni vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0