Why did you have to go and make things so complicated

Läste precis att vänner nu verkligen ska bli långfilm!! Vet inte om detta är helt sant men om det är det så kan ni ju gissa vem som kommer vara där på premiären! :D

Idag kommer jag nog hem rätt sent, visserligen har jag bara en lektion. Men efter skolan ska jag in till stan och äta lunch och så tänkte jag stanna kvar där och plugga. Om det är någonstanns jag kan plugga bra så är det på min kära mors kontor haha. Hemma finns det för mycket saker som lockar... tv, dator.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

LÄGG AV?!!! :D:D det där gjorde typ min dag haha! ååh underbara vänner!

2009-09-30 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0