Därför

Efter att ha spenderat nästan all min tid tillsammans med någon sen i torsdags (förutom tiden då jag sover) så känner jag att jag behöver en lugn kväll för mig själv. Känner mig otroligt glad för att jag har hunnit träffa min släkt, min familj och mina vänner så mycket som jag har men endå känner jag mig väldigt ensam av någon anledning. SÅ ikväll blir det kärlekskomedier med mamma och viktväktar popcorn (de är godast). För imorgon beger jag mig upp (?) till västerås. Vilket betyder att jag lämnar bloggen här i Stockholm, men det klarar ni.

Har börjat få "förkylningssymptom" nu... kliar i ögonen, blir snuvig osv. Vill inte bli sjuk så hoppas att det är pollen som krånglar för det löser man ju lätt med lite allergitabletter haha.

Vi hörs nog lite senare,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0