En del av dig


Jag kom att fundera på det här med parfymer nyss. Det är ju något som är väldigt personligt. Vissa gillar söta och andra mer citrusaktiga. Personligen tycker jag det är ganska svårt att hitta en som verkligen passar mig, som är en del av mig. Ett tag använde jag endast Calvin Klein Eternity summer men eftersom att det var en speciell för just den sommaren så fanns den inte att köpa efter det. Då bytte jag över till DKNY men det var något med den som gjorde att jag inte riktigt fastnade för den. Efter det har jag använt många olika (Burberry, Diesel, SJP mm.). Men nu efter något år så har jag faktiskt hittat en jag verkligen gillar igen, en som är JAG och det är D&G Light blue, som alla vet hur den doftar och den är helt underbar enligt mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0