Ett förslag.... låter det bra?

Efter att jag läst klart engelska B kursen för snart ett år sedan så har jag knappt använt mig av min engelska. Okej, där ljög jag. När jag var i Grekland pratade jag, samma sak på Mauritius och i London. Och Visserligen läser jag böcker på engelska men det är inte på samma sätt som i skolan. Jag börjar känna nu att jag tappar all den grammatik och stavning jag en gång lärt mig.. Därför undrar jag, någon som känner för att bjuda med mig på en resa till t.ex. New York eller London? Min plan är att vi stannar där i några månader så att språket verkligen sätter sig... SÅ? Vad säger ni?

PS. Du/Ni står för alla kostnader, jag är pank. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0