Ett sen är det kört

Mina flickor gick precis.. det märks för det blev så otroligt tyst. Bara sådär haha. Vi möttes vid åtta då vid åt pizza till middag på GPH, efter det åkte vi hit och av någon anledning började vi göra quiz från VR (vem visst först vilken kändis det var etc.). Att folk var tävlingsinriktade märktes då svaren skreks rätt ut innan det ens var klart och andra satt "JAG VET JAG VET" haha. Hur som helst så lyckades vi trycka i oss både chips, dipp och godis så folk rullade här ifrån. Ja jag mår ganska illa just nu, ska ta ett glas vatten och sen kasta mig på sängen. Kommer inte röra mig en centimeter därifrån sen.



Nu vet ni var ni har mig, sov gott alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

ser gött gött ut

2010-04-17 @ 10:50:19
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Var med och tävla om att bli "Veckans blogg"!

2010-04-17 @ 12:15:27
URL: http://emmaingemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0